Follower

Donnerstag, 5. Mai 2011

I love good commercials ;)

Another one of my favourite commercials ... you will enjoy it.
pls comment whether you like it or not :D

Kommentare:

  1. Lol, GREAT COMMERCIAL, mediocre product

    AntwortenLöschen
  2. lol how can he fail everytime! :)

    AntwortenLöschen
  3. haha brb bringing some toys

    AntwortenLöschen
  4. i'm not even sure what that had to do with bodywash, lol

    AntwortenLöschen
  5. She should conssider to get a new boyfriend... oh! I'm available!

    AntwortenLöschen
  6. i like it
    it's an great advertisement

    AntwortenLöschen
  7. 9/10 I liked it. Need to see more ...if you know what i mean lol.

    AntwortenLöschen
  8. hah i definitly like it
    good choice :)

    AntwortenLöschen
  9. LMAO!!! Makes you wonder how a guy like that ended up with girl like THAT!

    AntwortenLöschen
  10. I wish all commercials were this entertaining, maybe I wouldn't flip the channel.

    AntwortenLöschen
  11. good commercials are always welcome.

    AntwortenLöschen
  12. Your commercials are way better than ours. Some of these new Skittles commercials are pretty good though.

    AntwortenLöschen
  13. Ok, wasn't sure where it was going at first, but definitely made me laugh :)

    AntwortenLöschen
  14. Hahaha omg that was so funny.

    AntwortenLöschen